Re: Prosze o pomoc - karta graficzna

Autor: bohateur <bohateur_at_{SPAM-SUXX}gmail.com>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 11:07:56 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Jaki system, jaka karta, czy sterowniki dobrze zainstalowane,
> czy akceleracja grafiki włączona...

Windows 2003 Serwer Standard Edition - Windows
sam wykrył kartę i zainstalował. Karta to ATI
RAGE XL 8MB. Instalowałem też sterowniki dostarczone
z płytą główną - nie pomogło.

> Bo jak np. Windows 2003 w domyślnej konfiguracji, to objawy
> są normalne i byłoby to NTG :)

W domyślnej w domyślnej ale ... testuje też na drugim serwerze
HP Proliant (Windows 2003 Server Enterprise) tam jest taka sama karta
ATI RAGE XL 8MB i tam śmiga w domyślnej 100 razy szybciej jak na tym o
którym mowa.

Dla przykładu - uruchomiłem takiego prostego Benchmarka
testującego procesor (CPU RightMark Lite (x86) wyświetla on
obraz w rozdzielczości 1024x768 i pokazuje ile ramek
uzyskujemy.

Na Proliancie działa można powiedzieć płynnie - 10 - 12 ramek /s
Na serwerze o którym mowa - 1 ramka /s

Jak włączam Everesta Ultimate Edition i robie benchmarka
procesora to jestem na pierwszej pozycji we wszystkich testach.
Stawiam więc dalej na to, że coś jest nie tak z grafiką.