Re: Ponownie LG-GSA4166B

Autor: Slay <sylpac/D/E/L/E/T/E/_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 02:43:07 MET DST

> Poradzcie cos, wysylac ponownie do serwisu?.
>
> pozdrawiam i dziekuje.

Witam
  Pewnie że wysyłać, ale może pod koniec gwarancji.
Wtedy może dadzą ci lepszy model:-)

Ja mam ten sam problem, mam ten sam model nagrywarki, tylko mi nie widzi
czystych płyt CD-R, DVD-R widzi, wypala i czyta, CD-R tylko czyta, tak
samo tłoczone.
Tez mam zamiar do nich wysłać sprzet, ale jeszcze poczekam, poki co mam
jeszcze starą nagrywarke Yamahe na SCSI i na niej pale CD-R.
Yamaha ma jeden plus której nie ma LG, moge wypalic płyte z muzą z min.
prędkośćią x1.

Pozdrawaim
Slay

PS. Daj znać jak wyślesz sprzet.