Ponownie LG-GSA4166B

Autor: zanies <news_at_zanies.org>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 18:53:53 MET DST

Witam,
Pisalem juz jakis czas temu o problemach z ta nagrywarka. W skrocie:
wyslalem do serwisu po okolo tygodniu dostalem spowrotem z adnotacja w
gwarancji (http://zanies.org/gwskn.jpg), ze model jest sprawny.
Wypalilem kilka plytek DVD roznych producentow. Nagrywaly sie jednak
weryfikacja plyty nigdy nie konczyla sie powodzeniem.
W tym momencie podczas zapisu Nero wywala komunikat 'blad sciezki
nastepujacej' i nawet nie zaczyna nagrywac. Tak samo inny soft i podobny
efekt przy probie nagrania czegokolwiek. Firmware najnowszy (problem
dotyczy rowniez starszego - taki sam efekt).
Nosniki markowe, roznych producentow.
Nagrywarka po wlozeniu czystej plyty bardzo dluga jej 'szuka'. Tak samo
w przypadku odczytu plyt (bardzo dlugi czas dostepu) - nie wiem byc moze
to standard w tych nagrywarkach.
Nagrane plyty, ktore wypalala (odczytywala) poprawnie z 3-4 miesiace
temu - jedne czyta, drugie nie. (sprawdzalem u znajomego, jego naped dvd
czyta je poprawnie wszystkie)
Cudowalem, wymienialem kable IDE - dalej to samo.
Dla testow podlaczalem pozyczona od kolegi nagrywarke - tylko, ze LG
CDR/RW. Plyty wypala bez problemow.
Szczerze mowiac nie mam juz do niej sil i chetnie kupilbym cos innego,
jednak gwarancja jeszcze ponad rok.
Poradzcie cos, wysylac ponownie do serwisu?.

pozdrawiam i dziekuje.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6