Re: RAID5

Autor: bohateur <bohateur_at_{spam-suxx}gmail.com>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 22:19:16 MET DST

Teo napisa艂(a):
> Witam
>
> Nigdy nie mai艂em do czynienia z RAID5 :/. Mam przed sob膮 komputer, kt贸ry
> ma RAID5 stworzony z czterech (4) dysk贸w. Jeden z dysk贸w (nr 2 wg.
> kontrolera) pad艂, a teraz ja (niestety) musz臋 odzyska膰 dane (najlepiej
> jeszcze dzi艣).

Najlepiej uzywac na przyszlo艣c hotspar贸w tzn dodatkowego
dysku kt贸ry w razie awarii automatycznie przejmuje funkcj臋
dysku uszkodzonego. Tw贸j RAID5 by艂by troche mniejszy -
mia艂by 3 dyski, 4 ty by czeka艂 a偶 padnie 2gi. :)
Teraz by艣 ju偶 mia艂 dzia艂aj膮ce i mia艂 czas na wymian臋
tego co pad艂 i zrobienie z niego hotspare'a.

greetings