Re: Dysk USB jako master.

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 16:48:26 MET DST

anid23@o2.pl wrote:
> Witam,
>
> Posiadam laptopa asus, ale gdzieś mi znikła przelotka od dysku i za
> nic nie mogę go podłączyć. Wpadłem na pomysł ze moze by go
> podłączać przez USB, ale czy możliwe jest utworzynie dysku jako
> master z USB? CZy mogłbym na nim zainstalować system i uruchamiać go
> tak jak to jest w przypadku dysku podłączonego przez normalne
> złącze??

Jeśli będzie to linux to możesz startować z dysku USB. Z Windows obawiam
się, że to nie wyjdzie.

PS: ustawienie master/slave jest możliwe tylko w przypadku dysków ATA, w
przypadku USB nie ma takiej możliwości. Żeby startować system z dysku
USB trzeba zaznaczyć taką opcję w biosie.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF