Dysk USB jako master.

Autor: <anid23_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 16:29:58 MET DST

Witam,

Posiadam laptopa asus, ale gdzieś mi znikła przelotka od dysku i za
nic nie mogę go podłączyć. Wpadłem na pomysł ze moze by go
podłączać przez USB, ale czy możliwe jest utworzynie dysku jako
master z USB? CZy mogłbym na nim zainstalować system i uruchamiać go
tak jak to jest w przypadku dysku podłączonego przez normalne
złącze??

Proszę o konkretne odpowiedzi i wszystkim, którzy mi pomogą będę
BARDZO WDZIĘCZNY!

Pozdrawiam,
ANID.