ms-6368 + Matrox

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 14:44:30 MET DST

Witam,

potrzebuję pomocy:-) Płyta główna to MS-6368 z wbudowaną kartą
graficzną, a jest potrzeba podłaczenia czegoś bardziej wydajnego. Płyta
ma tylko PCI, wiec zakupiłem Matroxa dualhead 32 MB - karta jest
sprawna (testowana na innych komputerach). Niestety po podłączenniu do
wymieniopnej płyty nie podaje obrazu na monitor. Gdu odpalę kompa z
podłączonym monitorem do zintegrowanej oraz wpiętym Matroxem, to XP
wykrywa i instaluje kartę, ale zamiast obrazu (po przełączeniu
monitora) są "dosowe krzaki".
Czy na płycie są jakieś zworki do przelączenia, a może coś w BIOSie?
Szukałem (nie ukrywam na szybko) ale nic nie znalazłem.

proszę o podpowiedzi:-)

Pozdrawiam.

--
.lamer