Re: Urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: WS <LipnyAdresDlaSpamerow_at_chello.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 12:03:55 MET DST

> Moze ktos ma urzadzenie wielofunkcyjne (drukarka na atrament), ktore
> moglby polecic? Chodzi mi przede wszystkim o koszty. Musi drukowac tanio
> i miec w miare dobry skaner. Cena do 350zl.

wczoraj pisalem na pl.misc.elektronika, to moge przekleic i tu ;) moze
cos wiecej tam sie pojawi... http://tinyurl.com/ynfawf

dwoch zanajomych kupilo (stosunkowo) tanie atramentowki Brother
(dcp-115c i bodajze dcp-117c)
http://www.brother.pl/main.php?go=dcp115c
instrukcja:
http://www.brother.pl/files/instrukcje/mfc/DCP-115_117C_UM_PL.pdf
nie maja zadnych problemow, tusz nie wysycha (co bylo przyczyna
pozbycia sie jakiejs prostej HP prze jednego z nich), stosunkowo duze i

tanie (oryginalne i nie...) tusze , osobno C, M, Y, Black !!! ,
automatyczne czyszczenie glowicy, kontrola ilosci atramentu...
przy okazji skaner i czytnik kart ;)

co do skanera to...nie wiem...
google mowia: "skaner -skany dobrej jakosci, szybko uzyskiwane"
http://tinyurl.com/yal87h

ceny:
  http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/70048
  http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/107245