Re: Urzadzenie wielofunkcyjne

Autor: Zachu <nospam_at_xp.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 08:23:50 MET DST

slavs napisał(a):
> Witam,
> Moze ktos ma urzadzenie wielofunkcyjne (drukarka na atrament), ktore
> moglby polecic? Chodzi mi przede wszystkim o koszty. Musi drukowac tanio
> i miec w miare dobry skaner. Cena do 350zl. Wiem ze to nieduzo, ale wiem
> tez, ze mozna juz cos za tyle kupic. Obstawiam Canona, tylko nie wiem
> jaki model. Moze ktos pomoze? :)
> Z gory dzieki za podpowiedzi

Mam HP 1410. Nie narzekam do skanowania domowego mi wystarczy. Drukuje
też nie najgorzej. Xero się przydaje. Mam dolewkę atramentu i już chyba
rok jadę na 1 wkładzie. Jedyne co mnie dobija to oprogramowanie. Większy
kombajn od sprzętu. Instalacja chyba trwa z 20 minut.
Teraz już ciężko pewnie dostać. Ogólnie polecam. Poszukaj HP PSC 1510.

--
Zachu