Re: Asus P5B Deluxe i 450W Chieftec

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 09:27:31 MET DST

Artur(m) napisał(a):
> Użytkownik "Rudmain" <sc2001@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Nabyłem dzisiaj płytę jak w temacie, do tego oczywiscie obudowe,
> zasilacz (jak w temacie)
> dodatkowo podam: Intel Core 2 Duo E6300 1.86 na s775
> karte grafiki Galaxy 7600GS na PCI-E
>
> Po podlaczeniu kabelkow niestety plyta nie chce ruszac :(
>
> Nie daje zadnych oznak (zlacza do panelu przedniego sa ok (power, reset
> itd))
>
> Ja bym jeszcze sprawdził (nawet dwa razy)
> Jeżeli wszystko podłączone normalnie (wg instrukcji)
> [...]

Czasami dziwne rzeczy się zdarzają: ostatnio, płyta po zamontowaniu
coolera na procesorze nie chciała wstać, tylko dziwnie "buczała".
Okazało się że zapinka coolera za mocno ściska i po odpięciu jej
płyta normalnie startuje. Z kolei inna płyta nie chciała startować,
a wyleczyło ją z tego poszurganie niewykorzystanymi kabelkami w
obudowie - najwyraźniej któryś z nich zwierał się z jakimś
elementem obudowy.

Tak więc nie traćmy nadziei!

Roman