Re: Asus P5B Deluxe i 450W Chieftec

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 08:20:42 MET DST

Użytkownik "Rudmain" <sc2001@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1161375755.771024.167300@f16g2000cwb.googlegroups.com...
Witam,

Nabyłem dzisiaj płytę jak w temacie, do tego oczywiscie obudowe,
zasilacz (jak w temacie)
dodatkowo podam: Intel Core 2 Duo E6300 1.86 na s775
karte grafiki Galaxy 7600GS na PCI-E

Po podlaczeniu kabelkow niestety plyta nie chce ruszac :(

Nie daje zadnych oznak (zlacza do panelu przedniego sa ok (power, reset
itd))

Ja bym jeszcze sprawdził (nawet dwa razy)
Jeżeli wszystko podłączone normalnie (wg instrukcji)
musi działać.
Uszkodzenie nowej płyty, prawdopodobieństwo minimalne.
(mnie się nie zdarzyło, fakt zmontowałem tylko parędziesiąt płyt)

Artur(m)