Re: Cool'n'Quiet w X2

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 23 Oct 2006 - 01:53:44 MET DST

ppview napisał(a):
> Jedno jest pewne - RMClock jest idealny dla wymagających użytkowników
> którym standartowy CnQ nie wystarcza (możliwość rekonfiguracji
Kurcze, podoba mi sie on... ale nie dziala cos u mnie. Efekt jest taki
- ze jakikolwiek profil wlacze ze zmiana vid/mnoznika - w momencie jego
wybrania komputer zawisa ostatecznie, wylacznie twardy reset pomaga.
AMD 2800+ mobile socketA z PowerNow! (rozpoznawany jako FID 3.0 do 16.0,
vid 0.925 do 1.650), plyta na NF2u. Probowalem ograniczyc mnoznik do 10
do 12.5 (max ktory na mojej plycie prawidlowo sie ustawia dla procesora,
ustawienie 13x powoduje start z 600MHz), nic to nie zmienia. Bez zadnych
regulacji procesor dziala stabilnie jako 12.0x200 i takie ustawienie
jest widoczne jako "startup" i "current", bez problemu tez startuje i
dziala jako 12.5x200 ale dla bezpieczenstwa uzywam 12.0