Re: [do praktykow] notebok

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 21:35:48 MET DST

Dnia 2006-10-22 19:35:49, encja *bulba008* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam
>
> Pytanie do praktykow, ktora firma produkuje najbardziej solidne laptopy
> (bede z moim duzo w terenie: budowy, tereny lesne, ogolnie wytyczanie
> autostrady):
>
> Lenovo
> Acer
> Asus

Na pewno nie Asus. Acer też nie. Lenovo - owszem pod warunkiem że to
będzie ThinkPad serii T, czyli IBM.

Warto popatrzeć na Twinhead Durabook. Mam bardzo pozytywne
doświadczenia, choć z nieco starszymi modelami.

> Czy do mapy numerycznej lepiej wybrac Cen. Duo czu Turion64 x2? -
> praktycznie, w testy nie wierze.

IMO - whatever.
Turion jest nieco szybszy pd Pentium M, z modelami dwurdzeniowymi nie
mam osobistych doświadczeń.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]