Re: [do praktykow] notebok

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 21:22:32 MET DST

bulba008 napisał(a):

> Witam
>
> Pytanie do praktykow, ktora firma produkuje najbardziej solidne laptopy
> (bede z moim duzo w terenie: budowy, tereny lesne, ogolnie wytyczanie
> autostrady):
>
> Lenovo

IBM. Maszyna nie do zdarcia. Sprzedałem jeden z takich modeli (dość prosty
konfiguracyjnie) dla załogi jednego z polskich żaglowców. Ten sprzęt
pracuje w różnych warunkach (mocne zasolenie, wilgoć, potężne słońce).
Uruchamiane są na nim mapy nawigacyjne. Pracuje już ponad 1,5 roku bez
żadnego problemu :)

Z tego, co mi mówił kapitan, padły im tam Acer, Toshiba, HP a IBM chodzi :)

> Czy do mapy numerycznej lepiej wybrac Cen. Duo czu Turion64 x2? -
> praktycznie, w testy nie wierze.

Raczej Duo

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk