Re: Cool'n'Quiet w X2

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 19:03:06 MET DST

Roman Sąsiada wypocil:

> No nie zauważyłem, bo u mnie się nie pojawiło nic :-/
> Jaki masz system operacyjny ?

Mam W2000 dlatego pewnie mam zakladke.Ty masz chyba Xp i zakladki nie
ma ;) Wszystko dziala ok.Ten bzdurny programik Core Temp nie odczytywal
czestotliwosci przy zmianach obciazenia.AMD Clock pokazuje zmiany w
czasie rzeczywistym.Ten problem rozwiazany.Pojawil sie nastepny.Ale to
na osobny watek.Dzieki i pozdro