Problem z uruchomieniem kompa

Autor: Fox <plc2000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 13:03:33 MET DST

Co może być?

Komputer kuzyna, zakupiony niestety w supermarkecie (już nie na
gwarancji). Zainstalowałem Windowsa XP SP1. Uruchomił się raz i potem
już startuje ale nie wyświetla nic na ekranie, monitor mryga tak jakby
komp był w stanie uśpienia. W trybie awaryjnym uruchamia się poprawnie.

Zainstalowałem najnowsze sterowniki do k. graficznej GeForce4 ale nic to
nie dało. Komp czasem nie widzi napędów CD. Jak go brałem to twardego
nie było w biosie nawet zadeklarowanego.

Piotr.