jak testowac skladak?

Autor: <archimonde2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 11:46:58 MET DST

Zakupilem komponenty (plyta glowna GIGABYTE, grafika XFX 256MB na PCI-E,
procesor Pentium D 905) i zlozylem kompa.

Problem jest tego typu iz w grach 3D np. Age of Empires 3 sypie sie
grafika - migajacy obraz, fruwajace textury, w wyzszych
rozdzielczosciach zwis kompa.
Co ciekawe Heroes 5 odpalony czasem dziala stabilnie nawet i caly dzien.

Praca z programami jest raczej bezproblemowa i komp sie nie wiesza.
Jedyny problem to w filmy sie przycinaja czasem (ale nie wiem czy to nie
wina zainstalowanych komponentow)

Programem Everest monitoruje temperatury komponentow i sa w normie.
Czy sa jeszcze jakies programy ktorymi moglbym sprawdzic co jest nie
tak? Czy karta graficzna, plyta czy procesor jest uszkodzony?
Niestety nie mam mozliwosci wymiany komponentow na chwile

z gory dzieki za sugestie