Re: Chcę kupić podzespoły i notebooka - rankingi najlepszego sprzętu

Autor: Robert <robert.q_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 11:50:44 MET DST

"Kupiłem wczoraj ten monitor, wcześniej miałem 14'' CRT, obraz jest
super, kolorki są super, OMFG LOL!"

Mało komu zechce się przetestować sprzęt, spisać wady i zalety i
po np. pół roku od kupna umieścić recenzję w sklepie internetowym.

Dokładnie jest to g.... warte, bo ktoś kupuje i zaraz jaki to super sprzęt,
a za dwa dni 4 piksele i pad zasilacza.

Chyba najlepiej znaleźć w internecie dany sprzęt i jak o nim nie piszą
wcale do juz plus :) i przeszukiwać fora zwiazane z testami i tak dalej.
google naszym przyjacielem.
R.