Re: Instalacja WIN 98 na starym komputerze.

Autor: Roman <roman_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 00:03:00 MET DST

 Parametry
> zmienia się klawiszami PgUp/PgDown.

Cholera na to akurat nie wpadłem. Dość dawno się nie bawiłem biosem.

> Jesteś pewnien że w Boot Sequence pierwszy jest A?

Z całą pewnością pierwszy jest A. Nawet słychać że najpierw brzęczy stacja
dyskietek a dopiero potem dysk.

 Jeżeli stacja jest sprawna
> to potrzebujesz dyskietki systemowej, koniecznie z obsługą CD-ROMu.

Dawno temu jak miałem win98 to sobie zrobiłem dyskietkę startową. Ją
właśnie wkładam do stacji ale komputer ją pomija. Być może ona
rzeczywiście jest niewłaściwa. Sprawdzałem na moim komputerze co na niej
jest no i wygląda na to, że są wszystkie pliki systemowe win98.

Roman