Re: Re:"Użytkownik mógł paść ofiarą fałszowania oprogramowania" Co zrobić?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 21:59:12 MET DST

Andrea zapodał(a):

> Akurat WGA Fixer do nielegalnych chyba nie należy :)

Należy. Wszelkie oprogramowanie, które integruje w kod/funkcjonalność
nie należy do legalnych - w przypadku, jak wprowadzasz serial do softu
z generatora, dokonujesz jakiegoś wpisu w rejestrze, który np. z wersji 30dniowej
'robi pełnowartościowy' soft - łamiesz licencję.
(Robi się bardzo NTG)

> Co do tego że korzysta z pirackiego oprogramowania: napisał to gdzieś?

"Otóż zainstalowałem tą aktualizację nieświadomie" - ma dostęp do internetu,
więc nie widze innej możliwości.

> Posiadanie pistoletu nie uprawnia do twierdzenia, że jest się zabójcą...

Chyba chciałeś napisać "posiadanie rzeczy z kradzieży uprawnia do twierdzenia,
że jest się złodziejem" ? :>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,