Re: USB 2

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUNT_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 20:40:24 MET DST

Mateusz Mirski wrote:

> To może ja się podłączę:
> Płyta, to: Abit VH6-II

http://www.abit.com.tw/page/pl/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NA
ME=VH6-II&fMTYPE=Socket+370

> Wyjścia USB upalone wadliwym kablem do aparatu. Znaczy skaner działa,
> drukarka też, ale urządzenia wymagające zasilania nie bardzo chcą
> współpracować. Niestety, a może to i dobrze, mama chce porzucić używanie
> dyskietek i zamienić je na pendrive'a.
>
> Zadziała tu kontroler 2.0, czy mam szukać 1.1? A może aktywny hub USB
> wystarczy w takiej sytuacji?

Aktywny hub powinien działać, a kontorler 2.0 usb tylko na NEC'u co prawda
25-30zł wybulisz ale sie opłaca ja kupiłem i ciesze się z ~10Mb/s jak
kopiuje/zapisuje na dysk usb 2,5" :D ,a nie jak wcześniej ~800kb/s (jak
sobie przypomne skopiować 4Gb na usb1.1 - brrrr )