Re: USB 2

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 22:13:55 MET DST

Vituniu napisał(a):
> Uf... dobra... wyzylem sie. :)
>
> Teraz - napisz nam jaka to plyta glowna,
> w szczegolnosci zwracajac uwage na wersje
> PCI.jakie ma, w stosunku do wersji PCI dla
> ktorej dedykowany jest wspomniany przez
> Ciebie kontroler USB.

To może ja się podłączę:
Płyta, to: Abit VH6-II
http://www.abit.com.tw/page/pl/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=VH6-II&fMTYPE=Socket+370

Wyjścia USB upalone wadliwym kablem do aparatu. Znaczy skaner działa,
drukarka też, ale urządzenia wymagające zasilania nie bardzo chcą
współpracować. Niestety, a może to i dobrze, mama chce porzucić używanie
dyskietek i zamienić je na pendrive'a.

Zadziała tu kontroler 2.0, czy mam szukać 1.1? A może aktywny hub USB
wystarczy w takiej sytuacji?

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski