Re: Czy istnieje karta wspomagajaca sprzetowo kodowanie DivX lub XviD?

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 17:28:18 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 16:38:41 +0200, Sander napisał(a):

> http://www.cdrinfo.pl/news/10346

Franek się pyta o sprzętowe kodowanie, a Ty go odsyłasz do strony o
dekoderach. Wracając do tematu. Nowe Ati (x1800 na pewno. Jak z niższymi
modelami to nie wiem) ma sprzętowe wspomaganie kodowania mpg4. Mam, ale nie
korzystam. Ograniczenie do ich oprogramowania, niskie moliwosci
konfiguracyjne i prędkość nie rzucająca na kolana.