Re: Proszęo radę

Autor: Aikus <aikus_at_poczta.fm>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 13:16:12 MET DST

Aikus napisał(a):
> Pewnie! WIesz, fajnie, jest miec WiFi, ale dla stacjonarnych sprzetow to
> tak naprawde po co??
> Kable sa w dalszym ciagu tansze, szybsze, pewniejsze i bezpieczniejsze.

No a jesli juz sie upierasz, zeby cos tam chodzilo po WiFi to zadbaj o
to, zeby to bylo naprawde dobrze zabezpieczone.
Szyfrowanie WEP i wpuszczanie tylko wybranych MACAdressow to kit nie
zabezpieczenie.

Przepraszam, wiem ze to nie temat na ta grupe, ale jak widze jak ludzie
czasami maja te sieci popostawiane i jakie rzeczy na nich robia to
naprawde porazka...

--
Pozdrowienia!!
Aik