Re: Jaki tani notebook z dobrym wyswietlaczem bez wymagań co do baterii

Autor: K <kurt76_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 12:51:17 MET DST

Sexbox <sex.box@NOSPAM.WYTNIJ.wp.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Potrzebuję kupić niedrogi, gdzieś do 2500 zł, notebook.
> Komputer będzie używany jedynie w domu na zasilaniu sieciowym
> więc jakość akumulatora mnie nie interesuje.
>
> Zadania to prace biurowe z obsługą grafiki i Internet + w wakacje jakiś
film
> do obejrzenia.
>
> Jedyne moje wymagania to aby wyświetlacz był lepszej jakości tzn.
> dobre kolory i szerokie kąty (matryca PVA była by wystarczająca),
> no może 512MB też by się przydało.
>
> Co polecacie? Będę wdzięczny za każde info.

> [...]
ja moge polecic cos za naprawde male pieniadze hp omnibook 4150, max ramu
512+64 wbudowane, procesor niestety mmc-1, ale moze celeron 466 ci wystarczy?
sprzet odwdzieczy sie rewelacyjna jakoscia LCD - wg. mnie przebijaja ja tylko
najlepsze modele od sony - 14" 1024*768. na bazowym procku p2-300 w
polaczeniu z grafika ATI spokojnie ogladasz DVD gorzej z mpeg-4...