Jaki tani notebook z dobrym wyswietlaczem bez wymagań co do baterii

Autor: Sexbox <sex.box_at_NOSPAM.WYTNIJ.wp.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 05:14:43 MET DST

Witam

Potrzebuję kupić niedrogi, gdzieś do 2500 zł, notebook.
Komputer będzie używany jedynie w domu na zasilaniu sieciowym
więc jakość akumulatora mnie nie interesuje.

Zadania to prace biurowe z obsługą grafiki i Internet + w wakacje jakiś film
do obejrzenia.

Jedyne moje wymagania to aby wyświetlacz był lepszej jakości tzn.
dobre kolory i szerokie kąty (matryca PVA była by wystarczająca),
no może 512MB też by się przydało.

Co polecacie? Będę wdzięczny za każde info.

(Dlaczego producenci notebooków nie podają typu matrycy a jedynie
rozdzielczość)