Re: ANTYWIRUS

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 00:19:17 MET DST

<wizard3k@gmail.com> napisał:

> Uważam, że najlepszym rozwiązaniem pod Windows, bo chyba o taki
> system operacyjny chodzi, jest Avast.

> Używam i polecam :)

A ja zainstalowałem i pogoniłem jeszcze szybciej. Pomimo wyłączenia
skanowania przychodzących wiadomości z grup dyskusyjnych, synchronizacje
ciągnęły się jak smród za wojskiem (W98SE + OE) a i wolnej pamięci zrobiło
się mniej niż za bytności NAV. I żeby nie było, że NTG - pl.comp.pecet
ściągał się najwolniej - 1 wiadomość 3-5 sek.

JoteR