Re: Boot z CD , zepsuł się , please help !

Autor: Rafik <brakadresu_at_op.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 00:15:10 MET DST

Użytkownik "Rafik" <brakadresu@op.pl> napisał w wiadomości
news:eh8icv$1fk$1@news.onet.pl...
> witam
>
> Kurzcze wczoraj coś mi padło w komputezre tylko właśnie , co ?
>
> Nie mogę zbootować nic z płyty cd , mam dwie nargywarki dvd ,
> przeciez dwie naraz się nie zepsuły , wlożyłem nowy kablelek 80 zyłowy ,
> i nic , potem zamieniełem kanały - twardy dałem na 2 kanał nagrywarki na
> 1,
> też nic , podejrzewam że kontroler w płycie poszedł się jeb.., chyba że
> macie jakieś
> inne propozycje????????
>
> Płyta ma 3 miesiące , jest to ASRock na nforce 2 ultra , nagrywarki to
> [...]

Udzielam dodatkowych informacji:

Oba napędy działają , są też prawidłowo wykrywane w biosie i windows
test post tez wykrywa.

Podczas bootowania początkowo mruga dioda nagrywarki , tak jak by miał
wystartować ,płytka cd się rozpędza, a potem tylko świeci dioda hdd przez 4
sekundy i dalej już nic

Rafik