Re: Ad Aware + Antywirus

Autor: blackbird <nospam_at_nospam.org>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 23:41:14 MET DST

> Nie znam takiego antywirusa - chyba jakiś niedouczony jestem, ale jak
> działa dobrze to jest OKI.

To produkt firmy AOL. Zostal opracowany wlasnie przy wspolpracy z Kaspersky
Lab na silniku Kaspersky Anti-Virus. Jest to nic innego jak okrojona ale
darmowa wersja Kaspersky Anti-Virus.

> Wersja Pro różni się tylko monitorem Ad-watch - zabezpiecza praktycznie
> tylko ważniejsze wpisy np. autostart w rejestrze ... przez kilka lat
> używania nie zauważyłem tej OGROMNEJ jego przydatności ...

Zdaje sobie z tego sprawe, decyzji jeszcze nie podjalem. W pierwszej
kolejnosci chcialbym ustalic czy wogole ma szanse to wspolpracowac z
zainstalowanym juz oprogramowaniem. BTW: To cena wersji PLUS nie jest
zaporowa.

> Co do połaczeń antyvir i ad-aware to polecam Ci Kaspersky Inrenet Security
> w wersji 6.0 ..... cały pakiet sprawuje się całkiem OKI. Zawiera rónież
> KAV - jeden z obecnie najleposzych antywirusów.

Byloby to prawdopodobnie najlepsze rozwiazanie, ale bardzo kosztowne. A moze
poprostu zrezygnowac z ad-aware i zastapic go podobnym programem ale z
darmowym monitorem? Przetestowalem kilka darmowych programow tego typu,
niestety ale jak dotychczas, zaden program nie spelnil moich oczekiwan.