Re: Ad Aware + Antywirus

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 22:46:34 MET DST

Nie znam takiego antywirusa - chyba jakiś niedouczony jestem, ale jak działa
dobrze to jest OKI.

Co do Ad-aware Professional kupno (legalne) zdecydowanie odradzam (zakładam,
że jesteś właścicielem firmy lub prowadzisz inną legalną działalność)

Wersja Pro różni się tylko monitorem Ad-watch - zabezpiecza praktycznie
tylko ważniejsze wpisy np. autostart w rejestrze ... przez kilka lat
używania nie zauważyłem tej OGROMNEJ jego przydatności ...

Co do połaczeń antyvir i ad-aware to polecam Ci Kaspersky Inrenet Security w
wersji 6.0 ..... cały pakiet sprawuje się całkiem OKI. Zawiera rónież KAV -
jeden z obecnie najleposzych antywirusów.

Ale to tylko moje zdanie ...

Pozdrawiam EXPLORIS.