Re: Ciekawostka - jak długo Wam działają LCD?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 15:13:10 MET DST

Pawel S napisał(a):

> Ciekaw jestem ile jeszcze pociągnie ;) Ile producent gwarantuje że
> będzie chodził? Na monitor dostałem 3 lata gwarancji - niedługo będzie
> koniec.

Też miałem Iiyamę (inny model, AX3818UTC), kupiony prawie 4 lata temu,
dożywa teraz swoich dni u znajomego który go ode mnie odkupił (za 250 zł
:) zapłaciłem 1600 :( ). Miał od nowości 1 uszkodzony subpiksel, żaden
następny w czasie eksploatacji się nie ujawnił. Co prawda nie był tak
mocno eksploatowany jak Twój, ale według specyfikacji
http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Iiyama_TFT_AX3818UTC__5393046
to pewnie jeszcze trochę pociągnie (Backlight Life - 35000 hours).
Byłbym zadowolony gdyby mój obecny NEC 1970NX sprawował się równie dobrze.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls