Re: Ciekawostka - jak długo Wam działają LCD?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 14:43:04 MET DST

Użytkownik "Pawel S" <pawcioosNO@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eh7r22$d8e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>

> Często tu piszecie o monitorach LCD, ludzie często zwracają uwagę na
> uszkodzone subpiksele. Tak się składa że sam kupiłem z jednym
> uszkodzonym subpikselem (widoczny w czarnym tle) i wiecie co? Nie
> żałuję tego, bo po prawie 3 latach używania LCD nadal mam tylko 1
> subpiksel - monitor kupiłem 3.11.2003 - czyli 3 lata niedługo stuknie.

Ja mam 15" Firmy Marvin (już nawet nie istnieje firma) matryca Samsunga,
brak badpikseli i subpikseli i nadal działa a ma już 4 lata. Sąsiad ma
jakiś monitor też noname z jednym subpikselem i ciągle działa a ma już
go prawie 6 lat (w grudniu minie) i nadal działa, ale jego monitor nie
jest tak często używany jak mój. Mój włączony jest codziennie po 4-12
godzin.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!