Bateria po regeneracji

Autor: <pz_at_akpa.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 16:26:03 MET DST

Witam,

Kupiłem używanego laptopa (Compaq Armada m300).
Bateria oczywiście była padnięta, więc oddałem ją do regeneracji -
wymiany ogniw na nowe.

Po regeneracji:
Wskaźnik na baterii wskazuje, że jest pełna.
System operacyjny też uważa, że jest pełna i pokazuje, że jest "online"
i jej parametry: pojemność, napięcie, model, numer seryjny itp.

Wszystko wygląda w porządku, tylko po odłączeniu zasilacza laptop
natychmiast pada. Jakby tej baterii wcale nie było.
Bez zasialcza, na samej baterii, też nie chce się uruchomić.

Czy to jest jakaś niedoróbka przy regeneracji (może niezresetowana
prawidłowo elektronika baterii) czy może coś jest nie tak z laptopem?

PZ