Re: SATA + U-ATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 14:11:59 MET DST

"Michal Kawecki" 5g25he.aq71.ln@kwinto.prv

> Ty już dawno awansowałeś u wielu do miana grupowego trolla.

Za sprawą duchownych, którzy domagali się ode mnie płacenia im pieniędzy
i przed nastu laty uznali, że mnie odseparują od świata, co sprawi, że
padnę im do stóp i będę ich błagał o litość. Niestety nielitościwy Bóg
upokorzył ich wodza i mego proboszcza (BTW -- papieskiego honorowego
prałata, któremu się wydawało, że mnie złamie i zmusi do płacenia
,,Kościołowi'' z tego, co ukradnę) a nowy papież zabrania używania
przemocy, nawet wówczas, gdy służyć by miała ,,szczytnym'' celom. :)
A gdy duchowni słuchać nowego papieża nie chcieli -- po 180 dniach
od śmierci Wielkiego Wodza spalił ,,szlacheckie'' dzieci w luksusowym
autokarze, który przy dobrej widoczności, na prostej drodze i ogólnie
w dobrych warunkach ,,drogowych'' zderzył się czołowo z nadjeżdżająca
z przeciwnej strony ciężarówką tej samej masy, co ów autokar, co jest
bardzo istotne.

> A jakim cudem wypadłeś z mojego kf-a, nie wiem do dziś....

No widzisz... Cuda... Proponuję wizytę u egzorcysty. :)
Od dawna mam słowa kluczowe:

 -- Eneuel Leszek
 -- prosze@czytac.fontem.lucida.console (czasami pojawia się rozmiar
                                fontu i jest to informacja dla mnie)
 -- zazwyczaj adresem zwrotnym jest leszekc@alpha.net.pl
 -- no i NNTP-Posting-Host: 10-152.89-161.tel.tkb.net.pl zmienia się raczej
    rzadko; ostatni raz wiosną tego roku; kiedy wcześniej -- nie pamiętam,
    a gdy się zmienia, mam problemy z odstępem tu i ówdzie, więc o zmianę
    niezauważoną raczej niełatwo

> wracaj więc tam z powrotem. Pa.

'Pa' -- mów do swej laski, nie do mnie. :) Wystarczy mi ,,pieszczotogennych''
powitań i pożegnań homoseksualistów spod znaku sutanny i innych habitów. BTW -- o tym,
że są homoseksualistami mówił mi nie byle kto, ale właśnie egzorcysta rzymskokatolicki
i raczej bardzo wysokiej rangi egzorcysta. chciał, abym mówił prawdę, ale tak jakoś
wyszło, że to on wypaplał to, czego nie powinien był wypaplać. :) A słowa jego (w tej
materii) potwierdza tak zwane życie -- liczne skandale i wreszcie prawo ustanowione
przez następcę Wielkiego Papieża, zabraniające wyświęcania homoseksualistów. :) Nasz
rodak prawa tego wprowadzić nie chciał. Być może obawiał się ,,braku powołań''. ;)

-=-

I aby było jasne -- ja nie mam problemów z dyskami. :)
(chyba, że takie, które są wynikiem mojej depresji finansowej) ;)

E. :)