Re: SATA + U-ATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 09:50:18 MET DST

Użytkownik "at"@" <""anguish(at\"@)o2.pl"> napisał w wiadomości
news:453575a5$1@news.home.net.pl...

> <cut>
>
> Fakt, manipulacje MBR-em nic nie dały. Właśnie bez dysku SATA jest OK.
> Chciałem go wykorzystać jako napęd zapasowy, a na UATA wgrać system.
> System na UATA ładnie chodzi, ale nie gdy podłączę drugi dysk :(.

[...]

Wygląda na to, że masz problem ze źle napisanym BIOS-em i żadne manipulacje
przy Boot.ini Ci nie pomogą, bo najpewniej plik Boot.ini w ogóle nie jest
odczytywany. Możesz się o tym w prosty sposób przekonać - dopisz na końcu
kolejny wiersz do Boot.ini, może być to duplikat istniejącego, i sprawdź co
się pojawi po restarcie. Przy dwóch wpisach powinno się ukazać menu startowe
z wyborem systemu z wiersza.

Próbowałeś zaktualizować BIOS?

--
M.   [MS-MVP]