Re: Notebook Toshiba L100-132 - ktos ma ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 09:40:18 MET DST

Dnia Wed, 18 Oct 2006 09:23:08 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> A czego się spodziewasz po Celeronie M i baterii 2 Ah? ;-)
>
> Zobacz, czy nie masz czegoś obciążającego procesor na 100%.

Heh, zerowe obciazenie. Oczywiscie na poczatku byl w nim Norton Internet
Security, ktory zarzynal komputer (nowy!), ale go odinstalowalem.
PRaktycznie odinstalowalem wszystkie dodatki i zostawilem tylko te ktore sa
najbardziej praktyczne.
Wykorzystanie cpu to ok 3-8 %

System jest z "rescue CD" Toshiby. Jak probowalem instalowac go sam, to co
roz programy toshiby pluly bledami, bledami krytycznymi, niektore sie nie
uruchamialy, mimo ze byly instalowane w odpowiedniej kolejnosci.
No i co, zostalo mi tylko "recovery" :(