Notebook Toshiba L100-132 - ktos ma ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 09:16:28 MET DST

Witam,

Na mojej Toshibie L100-132 bateria trzyma do 40-50 minut.
To jest jakis absurd. Powylaczalem wszystko, ustawilem tryb oszczedzania
energii na "max battery life" i co ? Nic. Dziala tak dlugo jak w trybie
"Normal" Ekran zawsze ustawiony na min. Bateria ma pojemnosc 2000.

Teraz mam pytanie. Dlazcego nie ma zadnej roznicy w dlugosci pracy na
baterii w trybach min power i normal ? System to xp pro. Czyzby zjadal
wiecej pamieci niz xp home...?

I drugie pytanko. Jak czesto wlacza sie wam wentylator gdy jest w trybie
"min power" ? U mnie (to jest celeron M 1,6) wlaczy sie po 5 minutach
i...caly czas dziala, tzn kula sie na odrobine wyzszych obrotach niz
minimalne. Czy to jest normalne ? No i praktycznie nigdy sie nie wylacza -
nawet jak system bez obciazenia, bez zadnych uslugdzialajacych w tle...