Re: Jaki monitor CRT radzicie?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 00:47:31 MET DST

"OMSON" <omson@o2.pl> wrote in message
news:eh2dad$ua2$3@news.lublin.pl...
> Jaki wysokiej klasy monitor CRT proponujecie (potrzebny do grafiki,
> obrobki video)?? Najchetniej linki do aukcji, sklepow on-line badz
> czegos zlokalizowanego w Warszawie? Budzet do 800 zl max. Nie wiem
> czy 17" czy 19" (to dla kolegi, ktoremu doskwiera brak miejsca) - ja
> bym bral raczej 19" ale to nie ja zdecyduje...

za 800 to ma szanse trafic nawet 24 calowe Sony w aspekcie 16:10 -
wiekszosc dobrych monitorow uzywanych nie przekracza 500zl - w tej cenie
mozna przebierac i wybierac, NEC, EIZO, MITSUBISHI, czasem warto
popatrzec laskawym okiem na Compaqa... niech kolega przemysli sprawe
kupna dwoch 22 calowych monitorow - zmiesci sie w kasie a i komfort
pracy nieporownywalny...