Jaki monitor CRT radzicie?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 13:03:44 MET DST

Jaki wysokiej klasy monitor CRT proponujecie (potrzebny do grafiki,
obrobki video)?? Najchetniej linki do aukcji, sklepow on-line badz
czegos zlokalizowanego w Warszawie? Budzet do 800 zl max. Nie wiem czy
17" czy 19" (to dla kolegi, ktoremu doskwiera brak miejsca) - ja bym
bral raczej 19" ale to nie ja zdecyduje...

Pzdr, OMSON

P.S. Kolega stwierdzil, że za 800 zl niczego sensownego wsrod LCD nie
kupi stad monitor CRT.

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.