Re: HDD 2,5

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 19:40:57 MET DST

Użytkownik " wredny_menel" <wredny_menel@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:eh14ot$eo6$1@inews.gazeta.pl...
> Używam ja a także w okolicy sporo HDD Samsunga 3,5" i 2,5"
> i niczym specjalnym na tle innych się nie wyróżniają.
> PS Zanotowałem do tej pory jednego użytkownika któremu średnio w roku
> 3(trzy) dyski padały, ale słodką tajemnicę zdradził mi jego młodszy brat,
> a mianowicie, modociany bęcwał przy niepowdzeniu w grze miał zwyczaj
> kopać w obudowę kompa. Czy wy też nie macie problemów emocjonalnych ?

Twoje niesmaczne sugestie są nie na miejscu - uważam.
Skoro Tobie się nie psują dyski to nie znaczy, że jak komuś się zepsuł jeden
(pierwszy w życiu) to musiał się z nim obchodzić niewłaściwie.
Moją wątpliwość wzbudziło połączenie dwóch faktów:
1. ceny dysków Samsung 2,5" (niskie w porównaniu do innych)
2. awarii mojego HDD
i stąd moje pytanie.

--
pozdrawiam