śrubokręt torx z otworem

Autor: cougnight <error_at_abort.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 17:46:42 MET DST

Czy wiecie gdzie kupić specjalistyczne śrubokręty torx z otworem? Mam zamiar
rozkręcić laptopa (Toshiba jeśli cokolwiek to pomoże), tylko niestety
znajdują się tam specjalistyczne śrubki. Jedyne co przy nich pisze to symbol
" *4 " a niestety nie jestem na tyle wtajemniczony by wiedzieć jaki to
rozmiar. W sklepach widuję praktycznie tylko torx'y bez otworów, ewentualnie
tylko w postaci nakładek do np. wkrętarki ale ich jakość często pozostawia
albo wiele do życzenia (otwór nie jest w centrum końcówki śrubokręta, tylko
np. przesunięty w jedną stronę). Czy wiecie gdzie ewentualnie możnaby się
zaopatrzyć w takie coś, i by cena nie była zastraszająca (np. za 3
śrubokręciki 50zł)?