Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: ttttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 09:27:26 MET DST

to0l wrote:
> Ta napewno bo nie chcesz byc w sytuacji w ktorej wydales kupe kasy na
> niepewny sprzet. W jednym z ostatnich KŚ byly testy z zakladu
> akustyki i iPod Nano slabo wypadl. A w "Hi-Fi i Muzyka" moj sprzet
> dostal +4/5 za generowany dzwiek. Potwierdzam dobra jakosc dzieku na
> sluchawkach PX 100 z SPL(1kMz,1v_rms) 114dB i THD <0.1% :) wiec to
> dobry odnosnik :]
> http://www.komputerswiat.pl/ks/testy/test.asp?id=sprzet-17_05 --
> Pozdrawiam!
> to0l

Twoim zdaniem iPod jest lipny, chwalisz swoj sprzet, co zarzucales mi, wiem
dlaczego kupilem iPoda, zaluje tylko, ze nie smiga na baterii 24H tak jak
iPod Nano najnowszej generacji, ktory wlasnie wbija do sprzedazy.
Wez pod uwage, ze na swoim Soniaku mozesz sobie posluchac mp3.. i na tym
jego funkcjonalnosc sie konczy, czego o iPodzie nie mozna powiedziec :)

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/