Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 00:20:40 MET DST

/tttttt:
> lepszy jest na pewno niz ten Twoj soniak :)
> mozesz mi podac skad wydobyles te parametry?

Ta napewno bo nie chcesz byc w sytuacji w ktorej wydales kupe kasy na niepewny
sprzet. W jednym z ostatnich KŚ byly testy z zakladu akustyki i iPod Nano slabo
wypadl. A w "Hi-Fi i Muzyka" moj sprzet dostal +4/5 za generowany dzwiek.
Potwierdzam dobra jakosc dzieku na sluchawkach PX 100 z SPL(1kMz,1v_rms) 114dB
i THD <0.1% :) wiec to dobry odnosnik :]
http://www.komputerswiat.pl/ks/testy/test.asp?id=sprzet-17_05

--
Pozdrawiam!
to0l