Re: Błyszczące matryce-pytanie

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 09:03:06 MET DST

> Wlasnie w ub. tyg. przechodzilem zakup laptopa dla swojej lepszej
> polowy. jej glowny wymog: tylko zeby nie byl odblaskowy. Madra
> dziewczyna:) Kiedys producenci robili wszystko,z eby zlikwidowac
> refleksy na kineskopach CRT, teraz sie uparli, zeby wlasnie blyszczaly
> jak psu ****. No chyba, ze ktos ma pokoj do pracy z pelnym zaciemnieniem
> :) Ja sie do tego przekonac nie moge, ale ja to wole CRT.

Moja z kolei lepsza połowa ma notebooka "z szybą" i go sobie chwali
(właśnie za lepsze kolory). W dodatku matryca matowa też ma problem
jak pada na nią wprost światło słoneczne. Tylko że wtedy zamiast
swojego odbicia, podziwiasz różnorakie plamy świetlne na matrycy (bo
przecież ona tego światła nie pochłania, tylko rozprasza).
Odbicia z kolei mojej LP nie przeszkadzają. Widać to kwestia
indywidualnej wrażliwości oka.

Roman