Re: Błyszczące matryce-pytanie

Autor: Qlfon <ravX_at_Xlife.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 10:18:42 MET DST

ArkadiuszZ napisał(a):

> Kolory na tych ekranach wyglądają wyśmienicie, nawet na matrycy TN. Fakt,
> odbicia sa straszne, ale jeśli ktoś ma odpowiednie miejsce na postawienie
> monitora, to zakup takiego ma sens.
> Pozdrawiam
> Arek
Wlasnie w ub. tyg. przechodzilem zakup laptopa dla swojej lepszej
polowy. jej glowny wymog: tylko zeby nie byl odblaskowy. Madra
dziewczyna:) Kiedys producenci robili wszystko,z eby zlikwidowac
refleksy na kineskopach CRT, teraz sie uparli, zeby wlasnie blyszczaly
jak psu ****. No chyba, ze ktos ma pokoj do pracy z pelnym zaciemnieniem
:) Ja sie do tego przekonac nie moge, ale ja to wole CRT.

--
Qlfon
Barton mobile 200x11, 2GB Twinmos Dual Ram, Abit NF7s v2. Sapphire