Re: jak zabezpieczyc DVD przed skopiowaniem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 00:25:01 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" eguic3$ojq$1@flis.man.torun.pl

> Pierwsze zniechęca -- bo i po co mam kopiować płytę, gdy ładnie opakowaną, z książeczkami
> i innymi opisami kupię nieco zaledwie drożej, niż czystą CDR czy DVD-/+R? :)

Dla przykładu 'Jezioro Łabędzie' Czajkowskiego na DVD DL razem z zeszytem za 9.95 złotych.
I jak to spiratować? :) Chyba że na dwie jednowarstwowe tanie płyty. :)

Tak, wiem, że Czajkowski umarł wiele lat temu. ;)
Ale gdyby masowo sprzedawać dzisiejszych artystów -- też można by zejść bardzo nisko z cenami. :)

BTW DL i niskiej ceny: 'Pianista' Polańskiego też był wydany na DL i też
kosztował mniej więcej dychę. :) Ale chyba z innego powodu.

E. :)