Re: Lapciak dla studenta

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 00:08:44 MET DST

On Mon, 16 Oct 2006 18:10:20 +0200, Patryk Trojanowski wrote:

> Jak na razie mam kilku faworytów:
> - COMPAQ Evo N600C,

Polecić nie polecę, ale jedno mogę odradzić - nie kupuj tego. Straszne, za
przeproszeniem, gówno.

Na początek szybko wyliczę wszystkie jego zalety:

A teraz wady :) :

Zacząć można od całkowicie debilnego ułożenia portów - szczególnie USB -
nie można zamknąć laptopa z włożonym pendrive! Nie da się używać nieco
większych niż standardowe dongli bez przedłużacza! Nie wiem co za idiota
projektował tego laptopa, ale powinni go powiesić za genitalia.

Zakończyć opis laptopa można na beznadziejnym wykonaniu (po roku trzeszczy
gorzej od taniego California Access, ze srebrnych wstawek złazi farba),
beznadziejnym touchpadzie (nie jest śliski, stawia opór dla palca - po pół
godziny ma się go dosyć) i debilnym układzie klawiatury (insert pomiędzy
spacją a RAltem - no comments)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//