Lapciak dla studenta

Autor: Patryk Trojanowski <pacioSPAM_at_NIEos.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 18:10:20 MET DST

Poszukuję laptopa "dla studenta". Mam zamiar wydać do 1500 zł (mniejsze
kwoty mile widziane ;p). Może jednak nie warto wydawać tyle pieniędzy, a
może warto dołożyć kilka groszy do czegoś rozsądniejszego. Chodzi oczywiście
o sprzęt używany. Jeśli tylko znasz opinię kolegi, ciotki, stryjka itd. lub
masz tylko jednego laptopa to nie zawracaj mi "gitary" odpowiedzią. Pytanie
kieruje do znawców tematu (osoby handlujące takim sprzętem, osoby
korzystające z wielu laptopów itd.). Zależy mi min. na: dobrej baterii (min
1-1,5h), możliwości łatwej "rozbudowy" (wiem, że ciężko mówić w przypadku
laptopa o rozbudowie, ale chodzi mi o łatwość w zdobyciu i dosyć tanie
podzespoły - ram, dysk, napęd, bateria) i dość odpornym na "życie
studenckie". Wiem, że owe kryteria w tej cenie to niemalże mit, ale proszę o
jakąś radę lub konkretne modele.

Jak na razie mam kilku faworytów:
- COMPAQ Evo N600C,
- TOSHIBA Tecra T 9100,