Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: ttttttt <tszz(wytnijto)_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 23:29:02 MET DST

Karol Y wrote:

> Jako ten co zadał pytanie, nie powinienem, ale...pleciesz trzy po
> trzy. To tak jakbys mowil, ze liczy sie tylko Audi i
> Mercedes...Chociaz nie do konca dobre to porownanie, bo tam
> rzeczywiscie placi sie za jakos, a jak dla mnie 20% ceny creativa to
> za logo.

kup sobie optimus-a albo jakas fajna podrobe iPod-a, z tego co pamietam,
Creative i Apple zapoczatkowalo sprzedaz odtwarzaczy mp3. Zasugerowalem, ze
warto wziasc Creativa i warto doplacic, wolalbym go niz jakis shit ktorego
pelno (np. na Allegro). Nie popierasz mojego zdania, no problemo, ale szanuj
zdanie innych.

--
/tttttt
/abitnf7sl+2x512twinmos cl2,5/