Re: Prosba o pomoc przy wyborze odtwarzacza MP3

Autor: Karol Y <karolyyy_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 21:02:44 MET DST

> gdybys mial to gdzies to bys tego nie napisal, studiuj psychologie :)

Jako ten co zadał pytanie, nie powinienem, ale...pleciesz trzy po trzy.
To tak jakbys mowil, ze liczy sie tylko Audi i Mercedes...Chociaz nie do
konca dobre to porownanie, bo tam rzeczywiscie placi sie za jakos, a jak
dla mnie 20% ceny creativa to za logo.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz vel "Karol Y"